29 april 2005

Even voorstellen


portretbijportret, originally uploaded by gertiem.
(schilderij verkocht)


Ik ben Gertie Meijer van Rijssen. Ik ben in 1947 geboren in Batavia en woonde sinds 1955 eerst in Deventer,waar ik mijn M.M.S.-tijd en "kweekschooljaren" heb doorgebracht.Later in Baarn ,waar ik les gaf op de Nieuwe Baarnsche School en nu woon ik al bijna 30 jaar in Hilversum.
Sinds de jaren op de M.M.S. (mede door een enthousiaste en inspirerende leraar, Ab Jongmans) ben ik bezig met schilderen en tekenen. Ik heb lessen gevolgd op Artibus in Utrecht en de Werkschuit in Amsterdam, en de laatste jaren in Hilversum o.a. bij Mark van Praagh en Willemijn Bellaart.

Meestal heb ik 1x per jaar wel ergens iets hangen op een groepstentoonstelling. Ook heb ik regelmatig werk tentoongesteld in de tandartspraktijk van tandarts J.W. Eggink in Zwolle en bij de slenderyou studio in Hilversum op de Hilvertsweg.

Via dit blog wil ik mijn werk laten zien aan een ieder die daarin geinteresseerd is.
Mijn werk is te koop. De acrylschilderijen op papier zijn ingelijst (naar wens met of zonder passepartout) de werken op doek worden niet ingelijst(gewoon omdat ik dat mooi vind).

1 Reacties:

Op 00:44, schreef Anonymous Anoniem ...

Hoi ! Leuke blog heb je hier ...
Misschien interesseert mijn site tuinverlichting in arduin jou of je bezoekers ook wel ? Neem eens een kijkje: alles over tuinverlichting in arduin

 

Een reactie posten

<< Thuis